Страници

сряда, 30 януари 2013 г.

Хартиени торти


Здравейте! Тази публикация я посвещавам на един от най-специалните дни от годината, а именно рождения ден! Рожденият ден винаги е специален или поне според мен трябва да бъде такъв. И тъй като всеки обича да прави изненади, ето едно предложение от мен как можем да изненадаме любимите хора с една изключително оригинална торта от хартия. 
Тортата, която ще видите съм я правила за моята голяма дъщеря за детската градинка. Тъй като там вече не се разрешават сладкарски торти, тя остана много разочарована, но не за дълго...:)
Когато видя хартиената торта много се зарадва, във всяко парче сложихме бонбонче, балонче и малка играчица за децата. Когато дъщеричката ми се върна от градина ми каза, че рожденият и ден е бил най-страхотния и децата много са се радвали на тортата и изненадите.
Дано и на вас Ви хареса!








































Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...