Страници

сряда, 11 февруари 2015 г.

Албуми

Времето тече неусетно и това е известно на всички, които като мен сякаш вчера бяха на 20. :) А с  него сякаш и неусетно забравяме някой макар и малки, но прекрасни неща. 
Когато се появи първото ми детенце си мислех, че ще запомня всичко, което прави, което казва, но уви оказва се, че забравям все повече неща.
Искаше ми се още тогава да се бях впуснала в тази необятна страна на творчеството и да оставя вдъхновението да ме води, за да мога да запечатам колкото мога повече мигове, думички и смехории, които се изливат от детската устичка в първите им годинки. 
Но пък никога не е късно, затова сега ви представям моите албуми за спомени, в които можете да запечатате много важни моменти в израстването на вашето дете.
Албумчетата са правени по поръчка за два прекрасни малки принцеси!










Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...